دنیای درون من ؛ دنیای بیرون مرا می سازد

ما انسانها زمانیکه به این جهان مادی می آییم ، در وجودمان نیرویی داریم، که به نیروی عظیمی که این جهان و همه کائنات را آفریده ، متصل هستیم و هر چه بیشتر مهارت استفاده از این نیرو را به نفع خودمان ، یاد بگیریم بیشتر می توانیم به هر آنچه میخواهیم و نیاز داریم ، در این جهان برسیم .

با استفاده از محصول ” قانون جذب چیست و چطور با آن سعادتمند شویم ؟ ” قدم به قدم با تمرینهای عملی و ساده آن ، مهارت استفاده از آن را در همه جنبه های زندگیتان را بیاموزید و به درجه استادی در بازی زندگی برسید.

✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️

اگر بتوانیم جزء افرادی باشیم که باور دارند که کیفیت زندگی هر فرد، در دستان خودش می‌باشد ، نه در دستان عوامل بیرون از او ، می‌توانستیم شرایط و کیفیت زندگی خودمان را تغییر داده و هرروز بهتر کنیم.

بر اساس قانون فرکانس که مهمترین قانون در جهان است ، همه آنچه برای ما در زندگی اتفاق می افتد ، نتیجه و بازگشت فرکانسهایی است که خودمان فرستاده ایم. این نشان می دهد که من خودم با فرکانسهایی که می فرستم ، زندگی ام را خلق میکنم.

من خالق زندگی و جهان پیرامون خودم هستم و هر زمان که بخواهم تغییری در شرایطم در هر قسمت از زندگی ام ایجاد کنم ، کافی است که فرکانسهایم را تغییر بدهم . از همان لحظه ایکه فرکانسم را عوض کنم ، اتفاقات و رخدادهای زندگی ام عوض

می شود.

قانون فرکانس این حقیقت را به اثبات می رساند که من برای تغییر دنیای بیرونم ، باید بتوانم دنیای درونم که افکار و باورهایم است را تغییر بدهم و هیچ راه دیگری وجود ندارد .

افرادیکه برای بهتر کردن شرایط زندگی و کسب و کارشان منتظر کسی یا کسانی هستند که به دادشان برسند، متاسفانه این اتفاق هرگز رخ نمی دهد.

Post Navigation

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*